Misja firmy
Już ponad 20 pomagamy naszym partnerom w organizacji dystrybucji słodyczy i zapewniamy efektywne wsparcie ich sprzedaży. Dla naszego zespołu handlowego – nie ma żadnych barier, dynamicznie docieramy do sieci handlowych na poziomie całego kraju.
Jesteśmy przekonani, że partnerskie podejście do biznesu - owocuje, szczególnie te oparte na zaufaniu i jasnych zasadach. Nasze know-how zbudowane jest na sprawdzonych i skutecznych praktykach, doświadczeniach czerpanych ze współpracy z największymi organizacjami z sektora FMCG.
Naszym głównym celem jest pomoc producentom w organizacji prężnej i silnej dystrybucji towarów spożywczych – mocno koncentrując się na kategorii słodyczy. Zarządzamy portfolio wyselekcjonowanych produktów, które w efekcie naszej pracy trafiają na większość sklepowych półek w Polsce.
Wartym podkreślenia jest fakt, że jesteśmy niezależną firmą, która prowadzi przedstawicielstwo handlowe w Polsce dla uznanych zagranicznych producentów. Pracujemy z producentami marek premium. Wśród nich znajdują się m.in. kultowe czekolady Ritter Sport, batony zbożowe Corny, produkty Isostar czy wysokiej jakości herbaty Tetley.
Oprócz zarządzania procesem dystrybucji powierzonych nam marek, wykonujemy także analizę wejścia z produktem na rynek polski wraz z propozycją dopasowanego modelu dystrybucyjnego.
CO NAS WYRÓŻNIA?
Razem łącząc siły zbudujemy stabilny biznes, osiągając ambitne i jasno postawione cele. Wesprzemy je w każdym z poniższych obszarów:
W zakresie promocji:
- Adresujemy potrzeby Klientów i przygotowujemy indywidualne plany promocyjne.
- Zarządzamy materiałami trade marketingowymi: projektujemy, produkujemy i dystrybuujemy materiały POS pod dedykowane sieci (customizowane materiały wsparcia sprzedaży – przygotowane pod kategoryzacje sklepów względem obrotów).
- Układamy i wdrażamy efektywny kalendarz aktywności trade marketingowych.
- Przygotowujemy i wdrażamy programy partnerskie.
- Budujemy świadomość marki, tworzymy plan aktywności marketingowych, prowadzimy działania promocyjne w ramach szerokiej komunikacji 360° i aktywizacji konsumenckiej (konkursy, SoMe, zakup mediów, itp.).
- Uczestniczymy w procesie projektowania opakowań, spełniając oczekiwania konsumentów na terenie PL.
W zakresie logistyczno-magazynowym:
- Zapewniamy specjalne zaplecze magazynowe wraz ze stałym monitorowaniem temperatur kontrolowanych.
- Dbamy o najwyższe standardy transportu i przechowywania produktów we współpracy z Nagel Polska (HACCP, IFS, ISO).
- Stosujemy metodę FEFO.
- Świadczymy usługi coopackingu.
W sferze sprzedaży i biznesu:
- Realizujemy profesjonalne forecastowanie na bazie 24 miesięcznej produkcji.
- Przygotowujemy okresowe analizy rynku pozwalające trwale poprawiać efektywność wspólnych działań.
- Organizujemy plan wprowadzenia produktów na polski rynek (indywidualnie dobierany model wdrożenia produktów, model kosztowy, logistyczny).
- Posiadamy własną organizację sprzedaży, szkoloną zgodnie z zasadami obowiązującymi w korporacjach FMCG. Firma Novi działa w oparciu o wyłącznie własny dział sprzedaży - pracowników zatrudnionych bezpośrednio przez naszą organizację.
- Tworzymy dedykowany system dystrybucji produktów na terenie całego kraju.
- Profesjonalne zarządzamy procesem zamawiania minimalizującym problem braków.
- Istotne jest dla portfolio zarządzanych produktów - nie wprowadzamy produktów konkurencyjnych.
Jakie są nasze sukcesy?
Długofalowe planowanie i cele: czas działa zawsze na naszą korzyść.
- Całkowicie własnymi zasobami zbudowaliśmy mocną dystrybucje produktów Ritter Sport w Polsce. Nasz sukces to fakt, że obecnie marka jest dostępna we wszystkich sieciach handlowych w Polsce.
- Odbudowaliśmy z świetnym efektem dystrybucję fińskiego producenta słodyczy Fazer, marki Dumle.
- Dzięki naszym efektom – sprzedaż batonów Corny poszybowała w górę, prześcigając nasze najśmielsze forecasty.
- Dla indyjskiej firmy Tata – poprawiliśmy poziom dystrybucji herbat Tetley i Vitax.
Novi FMCG to unikalna, elastyczna i dedykowana oferta współpracy.
Działamy na terenie całej Polski, skupiamy się na określonym asortymencie, co daje nam większą możliwość osiągania celów. Proponujemy elastyczny model współpracy, który jest dobierany indywidualnie wg potrzeb Klienta, w obrębie unikalnej oferty. Pod daną specyfikę Partnera i jego portfolio produktów - budujemy dedykowany system współpracy. Ścisła kooperacja z producentami w zakresie strategii produktów pozwala nam jeszcze precyzyjniej definiować, wdrażać i realizować plany dystrybucji i promocji.
Odważnie inwestujemy w zaplecze logistyczne i informatyczne.
- Wszystkie zamówienia realizujemy flotą Nagel, pojazdów dostawczych wyposażonych w windy rozładunkowe.
- Magazyn posiada wsparcie systemu „eLogistics Portal”, wydawanie towaru odbywa się poprzez stosowanie wymaganych dokumentów GS1, co pozwala ograniczyć pomyłki asortymentowe do minimum.
- Przedstawiciele wyposażeni są w Mobilny System informatyczny „Comarch” i poprzez swoje urządzenia mobilne wysyłają zamówienia w czasie rzeczywistym do hurtowni obsługujących sklepy.
- Nad wszystkim czuwa nowoczesny system ERP firmy „ WF MAG” stanowiący serce strony informatycznej naszego Przedsiębiorstwa. System ten pozwala na szybką wymianę dokumentów w formie elektronicznej dla klienta oraz magazynu.
Atuty współpracy z Novi FMCG:
- dynamiczne nastawienie do współpracy i celów
- celne adresowanie potrzeb Klienta
- bogata oferta asortymentowa
- szybka i profesjonalna obsługa
- elektroniczny system zamówień
- elektroniczny obieg dokumentów
- nowoczesny magazyn
- sprawna logistyka
- własny dział sprzedaży
- stabilna pozycja firmy na rynku
- renoma solidnego partnera z 20-letnim doświadczeniem
- sukcesy rynkowe, odzwierciedlone w zrealizowanych planach