Corny wdraża nową platformę komunikacyjną marki, w maju 2025 ruszyła kampania #przeCorny, ze Stachursky’m w roli głównej.
Celem kampanii „#przeCorny” była budowa wizerunku oraz promocja produktu poprzez odświeżenie i przypomnienie marki Corny – jako batona, który nie tylko smakuje wybornie, ale też daje zastrzyk energii potrzebnej, by mierzyć się z codziennymi wyzwaniami. Osią kampanii jest współpraca ze Stachursky’m oraz osadzenie znanego utworu muzycznego w marce i idei kreatywnej.
Nowa platforma komunikacji marki jest wyjątkowa i przekorna, jak sam Corny. To połączenie paru dynamicznych assetów: wpadającej w ucho muzyki, zakotwiczenie marki w świecie lifestyle’u i estetyki teledysku, storytellingu opiewającego codzienność jako pełną pozytywnych wyzwań, z którymi można się mierzyć na własnych zasadach, we własnym stylu, w zgodzie ze swoim wnętrzem, ale zawsze na plus. Wolność, natura, autentyczność i entuzjazm, lekkość, barwność, niekonwencjonalny styl - to jest właśnie świat marki Corny. Dlatego warto by Corny towarzyszył nam w codziennych wyzwaniach.
Grupą docelową kampanii są młode osoby w wieku 18-35 lat, które cenią sobie oryginalność i kreatywność; konsumenci poszukujący niekonwencjonalnych produktów, które wyróżniają się na tle mainstreamu. Aktywni użytkownicy mediów społecznościowych, często angażującymi się w trendy i wyzwania online.
Głównym ambasadorem kampanii był piosenkarz Jacek Stachursky, znany z emocjonalnych przebojów i niepowtarzalnego stylu.
Jego bardzo popularny utwór pt. „To ja – typ niepokorny” stanowił punkt wyjścia dla kreatywnej koncepcji kampanii: przekorny jak Corny. W spocie reklamowym Stachursky nie tylko wykonuje nową, specjalnie przygotowaną wersję swojego hitu, ale również wciela się w przewodnika po barwnym, surrealistycznym świecie Corny – przestrzeni pełnej luzu, wyobraźni i pozytywnej energii.
Kampania prowadzona była w kanale digital, objęła działania w mediach społecznościowych oraz w obszarze content video. Akcję wspierała grupa wybranych influencerów: @sitarson, @edziorap, @przemekkucyk, @juliatrojanowska_, których zaangażowanie pozwoliło dotrzeć do różnych grup odbiorców i nadać kampanii bardziej osobisty, angażujący charakter.
W kampanii wykorzystaliśmy 3 wersje spotu wideo (30-sekundowa, 15-sekundowa i 6-sekundowa), w mediaplanie kampanii znalazły się m.in. Meta (Facebook/Instagram), TikTok, YouTube i sieć reklamowa Google, jak również działania w obszarze programmatic video oraz rich media mobile.
Najlepsze pomysły to te, które potrafią i rozśmieszyć i sprzedać. A jeśli do tego mieszczą się w 30 sekundach i trafiają prosto w ucho, to wiesz, że masz kampanię, która zadziała. Corny to nie marka, która grzecznie wpasowuje się w schematy. To baton, który jest prze – przepyszny, przekąskowy i przede wszystkim: przekorny. Dlatego zrobiliśmy cover – ale nie po prostu osadzony w marce. Taki, w którym każda linijka tekstu, każdy beat i każdy kadr mówią „Corny”. Posłuchaj sam!