W maju 2023 realizowaliśmy kampanię wizerunkową digital, angażującą formaty video oraz display za pomocą platformy DMP. Kampania skupiała się na budowaniu świadomości w grupie docelowej poprzez odpowiednio dobrane touchpointy i precyzyjne targetowanie.
Celem kampanii był zasięg i wizerunek, poprzez dotarcie do aktywnych, dynamicznych osób, odpowiedzialnych za zakupy domowe, szukających wysokoenergetycznej przekąski, która pozwoli im zrealizować swoje codzienne plany. Akcentowaliśmy claim marki:
Życie, to najbardziej wymagający sport. Znajdź energię do działania z Corny!
Aby dotrzeć z komunikatem do naszych odbiorców - wykorzystywaliśmy:
- Platformę DMP, która umożliwiła realizację zasięgowej kampanii display na największych portalach z targetowaniem do osób z naszej grupy docelowej,
- Obecność na platformie YouTube / VOD – pozwoliła nam zbudować szeroki zasięg, a dzięki kierowaniu na SmartTV – dowiozła nam impakt kampanii telewizyjnej.
- Kampanię w social mediach – budując zasięg oraz motywując do zaangażowania się w opublikowane treści.
Aby domknąć lejek sprzedażowy – reklama pojawiła się również w aplikacjach zakupowych oraz na portalach z gazetkami zakupowymi.
Celem tych działań było zbudowanie potrzeby zakupu.