Kampania relaunchowa herbatek Vitax

W październiku 2023 realizowaliśmy kampanię relaunchową, akcentującą nowe, piękne opakowania herbatek Vitax. KV akcentował nowy, barwny, akwarelowy świat marki, pełen smakowitych owoców! Kampania podkreślała nowoczesny, aspiracyjny wizerunek wprost ze współczesnych herbariów i nurtu mindfulness. W narracji spotu odwołaliśmy się do inspiracji czerpanych prosto z natury, budując wielowymiarowy świat marki. Współczesny człowiek coraz częściej odwraca się za siebie i dostrzega wartość tradycji ale nie chce być tradycyjny  w dosłownym znaczeniu - dąży do tworzenia nowej, własnej jakości.  To właśnie jest propozycja wartości Vitax.

Była to kampania digital prowadzona na portalach zasięgowych z tematyką kobiecą, lifestyle, food; na serwisach dotyczących urody, zdrowia, wellbeing. Spoty reklamowe emitowane były na serwisie YouTube oraz na VOD. Dodatkowo promowaliśmy produkt w aplikacjach zakupowych.

Celem było budowanie zasięgu i dotarcie do Konsumentów z informacją o relaunchu nowych, bardzo aspiracyjnych opakowań. Dodatkowo skupiliśmy się także na wzmacnianiu wizerunku marki nowocześniej, idącej z duchem czasu, ale bazującej jednak na tym, co bliskie naturze. Umocniliśmy obraz marki jako jakościowej i nowoczesnej.